Anai-Anai Ini Tidak Makan Ayat Al-Quran

Kebiasaannya anai-anai akan memakan apa saja seperti buku dan kayu. Kejadian menakjubkan ini di mana Al-Quran yang di makan anai-anai tetapi tidak pada tulisan atau huruf-huruf Al-Quran yang berbahasa Arab.



Kejadian ini berlaku di dalam rumah seorang muslim bernama Md Farooq, penduduk Tappachabutra, Hyderabad India, anai-anai ini telah memakan sebuah Al-Quran lama berusia 100 tahun.



Keseluruhan kulit naskah Al-Quran dan kotak yang melindungi Kitab Suci tersebut telah rosak atau hampir musnah kerana dimakan oleh anai-anai, termasuklah terjemahan Al-Quran yang didalam Bahasa urdu.



Tetapi yang menakjubkan adalah, Anai-Anai tersebut tidak menyentuh huruf-huruf asli dari AL-Quran yang bertulis dalam Bahasa arab dan semuanya masih boleh dibaca. SubhanAllah... Inilah kebenaran Al-Quran, kejadian kebesaran Allah swt yang menakjubkan.



Allah akan memelihara ayat-ayat suci ini dan disebutkan di dalam Al-Quran : “Sesungguhnya Kami-lah yang menurunkan Al-Quran dan sesungguhnya kami benar-benar memeliharanya.” – Al-Hijr (QS.15:9)




Jika anda ada masalah serangga perosak yang semakin membimbangkan. Hubungi kami Pakar Kawalan Serangga Perosak Anda 1-700-81-7529 dan dapatkan Konsultasi & Pemeriksaan secara PERCUMA!

09 May 2023


REQUEST A FREE QUOTE